جستجو

روشــــهای محــــــــــاسبه ارســـــال

پیک موتوری (مخصوص ساکنین تهران)

با این امکان، مشتریان تهرانی می‌توانند سفارشات خود را ثبت کرده و با استفاده از خدمات پیک موتوری، در کمتر از ۴ ساعت، محصولات مورد نظر خود را در مکان انتخابی خود تحویل بگیرند.

پست پیشتاز

این روش ارسال برای سراسر کشور اعمال می‌شود و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را در بازه زمانی ۲۴ تا ۷۲ ساعت (با توجه به اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران) تحویل بگیرند.

باید توجه داشت که برای استفاده از این نوع ارسال، باید حساب خود را تسویه کنید.

سفارشاتی که روزانه بعد از ساعت ۱۲ ثبت می‌شوند، در روز بعد ارسال می‌شوند، و تمامی سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱۲ هر روز ثبت شوند، در همان روز ارسال می‌شوند.

بعد از تحویل بسته پستی توسط کارمندان لپ تاپ چک، کد رهگیری مرسولات پستی در بخش پیگیری سفارشات مشتریان درج می‌شود.

تیپاکس

این شرکت خصوصی امکان ارسال درب به درب را فراهم کرده است. براساس این سرویس، بلافاصله پس از ثبت سفارش، نمایندگان تیپاکس بسته را از درب واحد ارسال لپ تاپ چک دریافت کرده و سپس آن را به درب منزل مشتری تحویل می‌دهند. شرکت تیپاکس اعلام کرده است که تمامی مرسولات به مدت ۲۴ ساعت به دست مشتریان خواهند رسید.

نکات مهم

ممکن است برای مرسولاتی که از طریق پست یا تیپاکس به سراسر ایران ارسال می‌شوند، به دلیل مشکلاتی خارج از کنترل ما، در زمانهای خارج از تایم مقرر توسط این دو شرکت به دست مشتریان برسند. به همین دلیل، فروشگاه لپ تاپ چک هیچ مسئولیتی در این خصوص نمی‌پذیرد.

تمامی سفارشات ارسالی از لپ تاپ چک در بسته‌بندی‌های مهر و موم شده تحویل پیک، پست و تیپاکس می‌شوند. تاکید می‌شود که بسته‌های باز شده را تحویل نگیرید و سریعاً با لپ تاپ چک تماس بگیرید.

×