جستجو

بررسی بازی The Day Before؛ لپ تاپ های مناسب اجرای بازی

مطمئنا اگر اخبار دنیای گیم را دنبال می کنید، از سال ها پیش انتظار بازی The Day Before را می کشیدید. این بازی با تریلرهای جذاب که خبر از گرافیک و گیم پلی بی نظیر بازی می دهند نظرات بسیاری را به خود جلب کردند. در سال 2021 یک تریلر از بازی عرضه شد که همه چیز از گرافیک تا گیم پلی در آن بی نظیر نشان داده شده بود و باعث شد بسیاری تا روز عرضه بازی روزشماری کنند. اما چی شد که حالا تمامی خریداران این بازی درخواست بازگشت وجه کرده‌اند؟ با بررسی بازی The Day Before همراه ما باشید.

در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ هستید پیشنهاد می کنم محصولات ما را نگاهی بیاندازید.

مشاوره خرید

اما واقعا این بازی اینقدر بد است که تمامی خریداران درخواست بازگشت وجه کرده اند؟ متاسفانه بله، نه تنها گیم پلی و مشکلات گرافیکی بلکه بلکه صداگذاری نیز به شدت افتضاح است. در تریلرها می توانستیم به راحت بگویم که بسیاری از قسمت های بازی را در فیلم ها و بازی های دیگر دیده ایم و شاید بهتر باشد بگوییم که از ابتدا شرکت سازنده اشتباه و بد عملکرده است. در ادامه به بررسی بازی The Day Before به صورت جزئی تر خواهیم پرداخت.

IGN یکی از سایت‌های بزرگ نقد و بررسی بازی های کامپیوتری از بازی اینگونه یاد می کند:

بازی The Day Before به راحتی یکی از بدترین بازی‌های است که تا به امروز بازی کرده ام. آنقدر بد است که حتی می ترسم روی کامپیوترم اجراش کنم.

بعد از چند روز فراز و نشیب خبرها حاکی از آن هستند که شرکت سازنده بازی، بعد از شکست خوردن بازی The Day Before جمع شده است. دلیلش نیز مشکل مالی اعلام شد. البته با توجه به تمامی هزینه هایی که برای ساخت بازی شد و بعد درخواست بازگشت وجه کاربران این موضوع دور از ذهن نبود.

نگاهی کوتاه به گیم پلی بازی The Day Before

بدون تردید پیدا کردن دشمن، سخت تر از پیدا کردن اسلحه است؛ این را یکی از منتقدین گفته است.

یک بازی بقا و مبارزه با زامبی، که هیچ زامبی در آن یافت نمی شود.

البته کمی سخت گیرانست ولی با توجه به خرابکاری توسعه دهندگان نمی توان کاربران را ساکت نگه داشت. گیم پلی بازی تقریبا شبیه به بازی های محبوبی همچون The division 2 و The last of us می باشد. سبک راه رفتن، تیراندازی و مبارزات شباهت بسیاری با این بازی ها دارد، تنها با این تفاوت که کیفیت آن را ندارد. بازی دارای محدوده ای به نام Danger Zone است که در آن شما نه تنها باید علیه زامبی ها بجنگید بلکه با کاربران آنلاین دیگر نیز تعامل خواهید داشت. می توانید آن ها را از سر راه بردارید و یا اینکه با آن ها متحد شوید و مراحل بازی را بگذرانید.

ایده بازی، ایده خوب و خلاقانه ای بود اما حیف، که نتوانستند آن کیفیت مورد انتظار را به کاربران ارائه کنند.

سیستم موردنیاز اجرای بازی The Day Before

سیستم موردنیاز اجرای بازی The Day Before به شرح زیر است:

  • ویندوز: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 یا AMD با قدرت مشابه
  • رم: 16 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD با قدرت مشابه
  • دایرکس: Version 12
  • فضای موردنیاز: 55 گیگابایت

لپ تاپ پیشنهادی برای اجرای بازی The Day Before

برای اجرای هر چه بهتر بازی پیشنهاد می شود حتما سخت افزاری قدرتمندتر از مشخصات بیان شده خریداری کنید تا بتوانید بازی را در روان ترین شرایط ممکن اجرا کنید. برای شما پردازنده حداقل Core i7، رم 16 گیگابایت و گرافیک سری RTX4000 را در نظر گرفته ایم. محصولات زیر را می توانید جهت اجرای بازی The Day Before خریداری نمایید.

سخن پایانی

بازی The Day Before یکی از بدترین بازی های عرضه شده در امثال نام گرفته است که به هیچ عنوان نتوانست نظرات کاربران را جلب کند و بسیاری شرکت سازنده محصول را حتی کلاهبردار خطاب کردند. اگر چه این بازی هنوز بیش از 100 هزار نسخه فروخته است ولی باید دید که با کاربرانی که درخواست بازگشت وجه کرده اند چه رفتاری خواهد شد. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ با بهترین قیمت را دارید می توانید از سایت لپ تاپ چک خرید خود را انجام دهید.

منبع: steam

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی استراتژیک-min
بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر
phone-transfer
کدام برنامه برای انتقال فایل بهترین است؟
How-to-connect-internet-on-phone-to-laptop
چگونه لپ تاپ را به اینترنت گوشی وصل کنیم
Transfer files from phone to laptop
انتقال فایل از گوشی به لپ تاپ
چگونه بفهیم لپ تاپ قابلیت ارتقا رم دارد
از کجا بفهمیم رم لپ تاپ قابل ارتقا است
راهنمای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون
راهنمای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون
×