جستجو
بررسی بازی اساسین کرید میراژ

بررسی بازی Assassin Creed Mirage؛ لپ تاپ مناسب اجرای بازی

اگر از طرفداران سری بازی های اساسین کرید باشید بدون تردید نام جدیدترین نسخه این سری، یعنی Assassin Creed Mirage به گوشتان رسیده است. با بررسی بازی Assassin Creed Mirage همراه شما هستیم. یوبیسافت به طرفداران این سری قول داد که این نسخه قرار است بیشتر از قبل به ریشه های اصلی بازی برگردد. پنهان کاری یکی از بزرگترین خصوصیات بازی در نسخه های ابتدایی بود که نظرات مثبت بسیاری را به خود جلب کرد. برای خرید لپ تاپ مناسب اجرای این بازی پیشنهاد می شود در سایت ما محصولات را نگاهی بیندازید.

مشاوره خرید

گیم پلی بازی Assassin Creed Mirage

بازی در قرن 9 به وقوع می پیوندد و خط داستانی کاراکتری با نام بسیم بن اسحاق را پیگیری می کند. قرن 9 را به نوعی همان دوره طلایی اسلام می توانیم بدانیم که کشورهای مسلمان از نظر علم و دانش سرآمد تمام مردمان جهان بودند. بسیم در واقع یک دزد خیابانی است. او یکی از اعضای فرقه اساسین می باشد که درست مانند تمامی اساسین های دیگر دارای آرمان آزادیخواهی می باشد.

همانطور که پیشتر بیان کردیم بازی به ریشه های اصلی اساسین کرید بیش از قبل نزدیک شده است و حال مخفی کاری را می توانیم به نوعی سبک بازی بدانیم. گیم پلی بازی بیشتر تمرکز بروی المان نقش آفرینی دارد که در مقایسه با نسخه های قبلی بیشتر به چشم می آید. اگر به دنبال هیجان و پارکور هستید باید بگویم که Mirage نسبت به نسخه های قبلی از سیستم پارکور قدرتمندتری بهره برده است و فرار و یا دنبال کردن در این بازی هیجان بالاتر و زیباتری دارد.

زمانی که به صورت شخصی به بررسی بازی Assassin Creed Mirage بپردازید متوجه خواهید شد که داستان بازی در واقع، داستان به بلوغ رسیدن بسیم را تعریف می کند؛ بلوغ عقلی او توسط استاد روشن اتفاق می افتد و او از استاد خود می آموزد که به دنبال اهداف بزرگ باشد؛ به همین سبب او از یک دزد خیابان گرد تبدیل به یک اساسین می شود.

خبر جالب اینجاست که مدت زمان بسیاری را در قلعه الموت، در ایران خواهید گذراند و با مکالمات فارسی NPC ها روبرو خواهید شد. این بازی کمی از بازی های قبلی سری اساسین کوتاه تر است و گیم پلی آن به صورت کلی 15 تا 20 ساعت اعلام شده است. این بازی برعکس بازی The Day Before توانست از امتیازات و نظرات مثبت بهره مند شود.

سیستم موردنیاز بازی اساسین کرید سراب

سیستم موردنیاز بازی assassin creed mirage

بنابر اعلام استیم، سیستم موردنیاز بازی اساسین کرید سراب به شرح زیر است:

  • پردازنده گرافیکی: Nvidia GeForce GTX 1060 (6GB) / AMD Radeon RX 570
  • پردازنده مرکزی: Intel Core i7-4790K / AMD Ryzen 5 1600
  • رم: 8GB
  • سیستم عامل: Window 10 / 11
  • فضای ذخیره سازی: SSD 40GB
  • دایرکس: DX12

همانطور که مشاهده می کنید سخت افزار موردنیاز بازی به صورت کاملا میان رده تعریف شده است و نیازی به هزینه بسیار برای اجرای بازی نخواهید داشت

لپ تاپ مناسب اجرای بازی Assassin Creed Mirage

با توجه به مشخصاتی که توسط اسیتم اعلام شده است نیازی نیست که به دنبال لپ تاپ های فوق العاده قدرتمند و گران قیمت باشید. با توجه به این موضوع و اینکه کاربر به دنبال دریافت تجربه عالی از بازی است پیشنهاد می کنیم، لپ تاپی با پردازنده حداقل Core i5 نسل 11، رم 16 گیگابایت و پردازنده گرافیکی سری RTX3000 خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ می باشید، می توانید هزینه بیشتری بکنید با مراجعه به لینک، محصولات دیگر ما را نیز مشاهده کنید.

سخن پایانی

با بررسی بازی Assassin Creed Mirage همراه شما بودیم. این بازی مهیج با بازگشت به ریشه های اصلی اساسین یعنی مخفی کاری آن حس قدیمی را دوباره برای کاربر زنده کرد. با توجه به محیط و ساختار اسلامی ایرانی بازی، کاربران مخصوصا کاربران ایرانی و فارسی زبان از بازی لذت بیشتری خواهند برد. همچنین با معرفی 3 لپ تاپ گیمینگ اقتصادی سعی در آن کردیم مسیر ساده تری برای شما جهت انجام بازی فراهم کنیم.

منبع: rockpapershotgun

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی استراتژیک-min
بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر
phone-transfer
کدام برنامه برای انتقال فایل بهترین است؟
How-to-connect-internet-on-phone-to-laptop
چگونه لپ تاپ را به اینترنت گوشی وصل کنیم
Transfer files from phone to laptop
انتقال فایل از گوشی به لپ تاپ
چگونه بفهیم لپ تاپ قابلیت ارتقا رم دارد
از کجا بفهمیم رم لپ تاپ قابل ارتقا است
راهنمای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون
راهنمای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون
×